Rockhampton - Reisverslag uit Goomeri, Australië van Natasja Rubbens - WaarBenJij.nu Rockhampton - Reisverslag uit Goomeri, Australië van Natasja Rubbens - WaarBenJij.nu

Rockhampton

Blijf op de hoogte en volg Natasja

13 April 2015 | Australië, Goomeri

Alles gaat nogsteeds super hier!! Het werk gaat super, bedienen in t restaurant. Maar ook schoonmaken of in de keuken helpen. Afgelopen week ook veel gebottled. Ik mag ook langer blijven nu ipv tot dit weekend. De 16e in mei is er ook een grote bruiloft en kunnen ze me goed gebruiken. Het is dan wel mijn verjaardag maar vier t graag met hun op deze plek. Het begin ook een soort van familie te voelen. Nu 2 dagen vrij, en onderweg met Clinton de chef naar Rockhampton en Yappoon. Het schijnt een onwijs mooi strant te zijn dus ben benieuwd! Even lekker 2dagen genieten en vakantie houden!!! Woensdag gaan we de Chardonnay Pinot bottlen. Fotos komen later!! Xx

  • 13 April 2015 - 05:46

    Manon:

    Geniet van iedere minuut wijffie!

  • 13 April 2015 - 06:53

    Nadia:

    Super dat je langer mag blijven.
    Geniet ervan! X

  • 13 April 2015 - 16:50

    Annoeska:

    Super!
    Je zal vast wel lekker genieten! :)

    groetjes

  • 21 April 2015 - 12:41

    Papa:

    We hebben regelmatig contact en we zijn blij dat het zo goed met je gaat. De planningen wijzigen geRegel maar dat hoort bij het rondtrekken in Australië. Ga zo Door en we spreken je weer spoedig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Goomeri

Natasja

24 februari 2015 vertrek ik naar Australië om daar een jaar te gaan backpacken! Gedurende mijn reis zal ik ook hier en daar wat werk zoeken, om mijn reis weer verder te kunnen bekostigen. Ik neem geen laptop of tablet mee, dus om jullie toch op de hoogte te kunnen blijven houden zal ik om de aantal weken gebruik maken van internetcafés. Iedere keer zal ik dan op deze site een nieuw reisverslag plaatsen. Zodat jullie ook een beetje mee kunnen reizen!

Actief sinds 23 April 2010
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 21064

Voorgaande reizen:

24 Februari 2015 - 24 Februari 2016

Backpacken Australia

01 September 2010 - 05 December 2010

Internationale Stage

Landen bezocht: