New aventure - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Natasja Rubbens - WaarBenJij.nu New aventure - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Natasja Rubbens - WaarBenJij.nu

New aventure

Blijf op de hoogte en volg Natasja

09 Maart 2015 | Australië, Byron Bay

Een super top week gehad in Byron Bay met Rob en de auto! Veel mooie dingen gezien, primitief leren leven en veel lol gehad! Vandaag afscheid genomen en ieder gaat weer zijn eigen avontuur te gemoed. 2 jongens van de groep zaten toevallig in Byron Bay en willen ook richting Brisbane om daar werk te zoeken. Morgen ochtend vertrekken we dus die kant op met hun bussie. Ik mijn eigen huisje (tentje) gekocht om ook te kunnen overnachten. Vandaag met zn 3 lekker naar t strand geweest en nu beetje chillen op de camping. Me voet gaat al weer veel beter, dit vooral door diepvriesgroente te kopen waarmee ik me voet koel en savonds lekker meebak. Haha.
Ik hoop dat ik snel werk vind want de dollars vliegen om je oren.. het is echt onwijs duur hier maar je leert ermee omgaan.
Dit is tot nu toe wel t vetste wat ik ooit meegemaakt heb, leven van dag tot dag en je weet ook nooit wat je gaat doen de volgende dag en of wat je gaat zien.

Hopelijk slaap ik vanavond wel een beetje want we hebben huisdieren in t bosje bij ons. Al een paar mega leguanen gespot en nee dit zijn geen kleintjes!!

Ik zeg; op naar weer een avontuur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Natasja

24 februari 2015 vertrek ik naar Australië om daar een jaar te gaan backpacken! Gedurende mijn reis zal ik ook hier en daar wat werk zoeken, om mijn reis weer verder te kunnen bekostigen. Ik neem geen laptop of tablet mee, dus om jullie toch op de hoogte te kunnen blijven houden zal ik om de aantal weken gebruik maken van internetcafés. Iedere keer zal ik dan op deze site een nieuw reisverslag plaatsen. Zodat jullie ook een beetje mee kunnen reizen!

Actief sinds 23 April 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 21075

Voorgaande reizen:

24 Februari 2015 - 24 Februari 2016

Backpacken Australia

01 September 2010 - 05 December 2010

Internationale Stage

Landen bezocht: