Packing again - Reisverslag uit Goomeri, Australië van Natasja Rubbens - WaarBenJij.nu Packing again - Reisverslag uit Goomeri, Australië van Natasja Rubbens - WaarBenJij.nu

Packing again

Blijf op de hoogte en volg Natasja

25 April 2015 | Australië, Goomeri

Hallo volgers! Weer even een update! As maandag vertrek ik om 7:00 naar Gympie waar ik een bus heb geboekt naar Hervey Bay om 11:20, dan is t nog maar 2 uur reizen. Ik heb een hostel geboekt voor 2 nachten. Daarna wil ik de boot pakken naar Fraser Island. En gewoon lekker rondreizen. Na deze dagen ga ik richting Cairns en de Great Barrier Reef. Beetje snorkellen enzo. Ik heb waarschijnlijk al werk in Cairns. Dus na t reizen ken ik weer aan de bak. Het is super leuk hier nogsteeds. Morgen me laatste werkdag. Maaar ik kom terug in November hier. En dan krijg ik misschien een vaste baan aangeboden. Dus sorry ik kom niet meer terug. Haha nee grapje. Want 2 dagen geleden moes ik de cottage at the lake schoonmaken en omg!!! Ik opende de deur en deed t gordijn opzij....... En jesus zooooon grote harige spin!!! Ik moes huilen zo bang ik was. En was alleen daar. Dus pakte de buggy en reed naar t restaurant.. Ik zei ik hou van schoonmaken maar ten eerste hou ik al niet van klein langpoot spinnen. Maar ik kan dit niet. De chef kwam met me mee om te kijken en doode it met de spray. Ik heb met al me lef en ballen alle 10000 spinnen en webs geschoond. Dus voelde me een held. En toen ik klaar was zag ik serieus een slang. Je wil niet weten hoeveel haren overeind stonden die dag!!! Haha. En hun maar lachen, Jaja. Vandaag is t Anzac Day. Iets over de 1 e wereld oorlog. Waar ik uiteraard weer niks van begrijp, maar ik gebruik mijn smoes dat Nederland niet meedeed dus daarom weet ik er niks van af. Smart me

• 25 April 2015 - 08:57

Lucy Rubbens:

Jij liever dan ik met die grote spinnen en slangen, wat ben je toch een held. Nog veel plezier en avontuur met je verdere reis. Heel veel groetjes mama.

• 25 April 2015 - 11:29

A.J.C.L. Rubbens:

Haha, had je toch beter moeten opletten bij geschiedenis ;).
    En succes met je spinnen en slangen!
    Groetjes Annoeska

• 27 April 2015 - 16:58

Papa:

Bij het reizen horen nieuwe en spannende dingen tegen het lijf lopen. Je hebt weer een overwinning bereikt met spinnen en slangen. Ga zo Door en wie weet wat nog meer gaat zien.