Slavernij - Reisverslag uit Dalby, Australië van Natasja Rubbens - WaarBenJij.nu Slavernij - Reisverslag uit Dalby, Australië van Natasja Rubbens - WaarBenJij.nu

Slavernij

Blijf op de hoogte en volg Natasja

30 Maart 2015 | Australië, Dalby

Veel geleerd afgelopen 2 weken!!
De mensen die in de pub kwamen waren super leuk. Veel touristen maar ook echte locals.
In dat opzicht een leuke tijd gehad maar de job was verschrikkelijk!!
Echt slavernij.. en moes echt alles betalen als je iets wou. Dus om een lang verhaal kort te houden. Ik heb 3 mensen ontmoet (gepensioneerde) die zelf aan t rondtrekken waren door Aus. Vandaag op weg naar huis en Margaret vroeg me mee te rijden als ik wilde en vanuit haar plaats help ze me nieuw werk te zoeken. Echt suuuuper lief!!
Dus vanochtend goodbye gezecht in Nindigully me geld gekregen en opweg naar een nieuw avontuur.

Heb wel echt gelachen ook hoor na werktijd buiten gehangen met een paar locals. En veel mensen ontmoet want die pub is de oudste pub van heel Queensland. Dus veel bezoekers.

Maar deze keuze is goed want ben in goede handen nu!!!
We rijden nu richting Childers. Is vlak bij Bundaburg. Dan weten jullie weer een beetje waar ik zit.

Tot het volgende verslag!!
Ik zit nog helemaal prima hier Down Under. Ik verveel me geen dag

  • 30 Maart 2015 - 06:42

    Dimph Rubbens:

    Op naar een nieuwe ervaring!

  • 30 Maart 2015 - 07:37

    Nadia:

    Hee Natas,
    Jammer dat het werk niet was wat je ervan verwacht had.
    Fijn dat je nu met mensen meereist die je helpen werk te zoeken. Heel veel Succes!
    En veel plezier met verder rondreizen.

    Xx

  • 30 Maart 2015 - 08:27

    Annette Jonkers:

    Heey meiske, tja balen dat de Job niet leuk was, maar t positieve is idd dat je weer leuke mensen ontmoet hebt. Fijn dat er iemand is die je de helpende hand bied. Op naar n andere Job. Keep on going Girl .xxx

  • 30 Maart 2015 - 09:46

    Marije:

    Heey Natas! Wat leuk dat je zoveel mensen ontmoet. Hopelijk is je volgende baantje wel oke en goed. Super lief van die Margret dat ze je erbij wilt gaan helpen, dan moet t vast goedkomen. Fijne reis nog naar Childers, geniet ervan!

  • 30 Maart 2015 - 13:16

    Papa:

    We zijn blij weer wat van te hebben gehoord via de telefoon. Nu heb je weer een nieuwe baan wat jou wel zal bevallen. Veel succes en hopelijk horen we weer spoedig wat van je.

  • 30 Maart 2015 - 18:19

    Tante José:

    Hoi Natasja, jij maakt nog eens wat mee, maar ik zou niet over willen steken. Succes met je volgende verrassing en geniet ervan.

  • 30 Maart 2015 - 18:51

    Bas Jonkers:

    He natasja ben je nog in queensland??. Vriend van me is de eigenaar van millers beachbar and grill. Wie weet heeft die nog een job.voor je.
    En anders kun je er lekker eten en drinken.
    Als je het adres nodig heb hoor ik het wel maar staat ook op de website.
    Geniet van australie superland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Dalby

Natasja

24 februari 2015 vertrek ik naar Australië om daar een jaar te gaan backpacken! Gedurende mijn reis zal ik ook hier en daar wat werk zoeken, om mijn reis weer verder te kunnen bekostigen. Ik neem geen laptop of tablet mee, dus om jullie toch op de hoogte te kunnen blijven houden zal ik om de aantal weken gebruik maken van internetcafés. Iedere keer zal ik dan op deze site een nieuw reisverslag plaatsen. Zodat jullie ook een beetje mee kunnen reizen!

Actief sinds 23 April 2010
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 21056

Voorgaande reizen:

24 Februari 2015 - 24 Februari 2016

Backpacken Australia

01 September 2010 - 05 December 2010

Internationale Stage

Landen bezocht: