My start Down Under!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Natasja Rubbens - WaarBenJij.nu My start Down Under!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Natasja Rubbens - WaarBenJij.nu

My start Down Under!!

Blijf op de hoogte en volg Natasja

27 Februari 2015 | Australië, Sydney

Na een spannende, zenuwslopende en slapenloze reis dan eindelijk aangekomen in Sydney!!
Alles moet nog even bezinken maar geniet nu al van ieder moment dat ik hier heb!!
Gister avond bij t hostel wat overigens onwijs chil is met de groep gebarbeque!! vandaag is het regeldag. Net mijn bankrekening geopend en simkaartje. Ook tax file nummer in aanvraag.
Helaas zit ik met een gekneusde voet nog van de carnaval waardoor lopen beetje piep is en hij word steeds dikker.
vandaar dat ik morgen dag rust neem en in werk ga verdiepen. Ik wil zoveel vertellen maar ik kan alleen maar zeggen IK ZIT PRIMA HIER!!!!! Zo blij!!

  • 27 Februari 2015 - 07:33

    Leni Pals:

    Hallo Natasja,
    Heel veel plezier, leer momenten, en sterkte met je voet, we blijven je volgen.
    groetjes

  • 27 Februari 2015 - 08:51

    Mellanie:

    He Natas, Ik vind het echt onwijs stoer van jedat je dit gaat doen. Ik vindhet daarom ook leuk om je verhalen te lezen. Zelf weet ik nog hoe leuk en soms llastig het was om alles te verwoorden hoe het daar is. En ook de reacties van iedereen te lezen! Ik ben ontzettend benieuwd naar je verhalen. Heel veel plezier en Beterschap met je voet. ( dat is wel een beetje balen. Maarja een echte Brabander viert natuurlijk carnaval)
    Tot je volgende verhaal.
    Enjoy!! XMell

  • 27 Februari 2015 - 09:14

    Nadia:

    Natasja,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Aan je reisverslag en de foto op Facebook te zien, zit je daar helemaal op je plek. Geniet ervan!
    Ik ga je reisverslagen volgen!
    Xxx Nadia

  • 27 Februari 2015 - 10:48

    Andre Kegge:

    Hallo Natasja,
    We zijn blij om te horen dat je goed bent aangekomen en dat je het kennnelijk erg naar je zin hebt. Leuke foto's! De vliegreis zal je voet geen goed gedaan hebben. Probeer je voet maar zo veel mogelijk omhoog te leggen en koel je voet regelmatig met ijs (20 minuten , wel een handdoek er tussen). Het gaat dan vanzelf over.
    Geniet en we blijven je volgen/
    Groetjes
    Mariannen en Andre Kegge

  • 27 Februari 2015 - 12:39

    Marije:

    Hey Natas,
    Kort maar krachtig is ook goed! De foto's zien er ook echt gaaf uit!
    Balen van je voet, verstandig dat je rustdag ervoor neemt. Veel beterschap!
    X

  • 02 Maart 2015 - 11:59

    Vrijbuiter Piet:

    Hallo Natas'......
    Fijn te lezen dat de eerste indrukken van je verblijf daar positief zijn.......op je gekneusde voet na natuurlijk.......maar dat komt uiteraard ook wel weer goed......je bent te ver weg voor een voetmassage dus moet ik het hier bij laten.......
    Ik weet zeker dat je er met volle teugen van gaat genieten daar.......en ik wens je dan ook ontzettend veel plezier en dat het bijdraagt aan jouw levensles.......
    Groetjes van mij en een dikke knuffel........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Natasja

24 februari 2015 vertrek ik naar Australië om daar een jaar te gaan backpacken! Gedurende mijn reis zal ik ook hier en daar wat werk zoeken, om mijn reis weer verder te kunnen bekostigen. Ik neem geen laptop of tablet mee, dus om jullie toch op de hoogte te kunnen blijven houden zal ik om de aantal weken gebruik maken van internetcafés. Iedere keer zal ik dan op deze site een nieuw reisverslag plaatsen. Zodat jullie ook een beetje mee kunnen reizen!

Actief sinds 23 April 2010
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 21057

Voorgaande reizen:

24 Februari 2015 - 24 Februari 2016

Backpacken Australia

01 September 2010 - 05 December 2010

Internationale Stage

Landen bezocht: